ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. budownictwa i inwestycji

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2017-04-11

Ogłoszono dnia: 2017-04-11 przez Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

Termin składania dokumentów: 2017-04-20 15:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2017

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Nieposzlakowana opinia,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5. Wykształcenie wyższe
 
b. Wymagania dodatkowe:
1. - znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy
- umiejętności zawodowe - mile widziane wykształcenie i doświadczenie w budownictwie i prowadzeniu inwestycji
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej,
- znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa administracyjnego, procesu inwestycyjnego.
2. inne:
- uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe, -znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
- znajomość zasad kosztorysowania robót,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,
2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:
a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,
b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,
c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,
d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,
e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,
3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,
4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym,  w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,
5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno – prawnego,  przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,
  1. przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,
  2. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji
6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,
7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,

V. Wymagane dokumenty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany
2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany
3. kwestionariusz osobowy – własnoręcznie podpisany
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie – z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem
5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy  – z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem
6. oświadczenie kandydata o niekaralności
7. oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych  osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)
8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych                                                                                                                                  
9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze,                                                                                                                        
10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia  na stanowisku ds. budownictwa.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-20 15:00:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-11 15:47:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-11 15:51:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-26 09:09:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony