ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. odpadów niebezpiecznych, zadrzewień, ochrony powietrza i gospodarki energetycznej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2024-01-05

Ogłoszono dnia: 2024-01-05

Termin składania dokumentów: 2024-01-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  2. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. Wykształcenie średnie lub wyższe; 
  4. Nieposzlakowana opinia. 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wykształcenie średnie lub wyższe  umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
  2. W procedurze naboru preferowane będą: wykształcenie wyższe, średnie preferowane wykształcenie z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, nauk przyrodniczych, środowiska, administracji samorządowej publicznej;
  3. Staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej w specjalności odpadów niebezpiecznych, zadrzewień, ochrony powietrza i gospodarki energetycznej bądź ochrony środowiska będzie dodatkowym atutem przy wyborze kandydata;
  4. Znajomość biegłej obsługi komputera, pakietu biurowego;
  5. Znajomość regulacji prawnych  z ustaw o ochronie środowiska;
  6. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawa zamówień publicznych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie;
  7. Umiejętności zawodowe: mile widziane wykształcenie i doświadczenie w zakresie  ochrony środowiska lub prawa administracyjnego;
  8. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej publicznej;
  9. Posiadanie prawa jazdy w kat. B;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zieleni i nasadzeń na terenie gminy,
  2. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański w tym uaktualnianie danych w portalu Baza Azbestowa,
  3. Prowadzenie spraw związanych z programem wymiany pieców dla mieszkańców gminy,
  4. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postępowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów w tym: a) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów, b) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzewów do wycinki, c) nadzorowanie i zlecenie działań w związku z wycinką drzew i krzewów przy drogach na terenie Gminy, d) naliczanie opłat za usunięcie drzew lub krzewów, f) naliczanie kar pieniężnych za wycinkę drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenia drzew.
  5. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa (Ekoportal); BIP, CEEB,
  6. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw  w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji przetargowych,
  7. Sporządzanie planów finansowych w zakresie prowadzonych spraw oraz realizacja zadań i kontrola wydatkowania środków publicznych przeznaczonych  na prowadzone sprawy  zgodnie
    z wewnętrznymi uregulowaniami,
  8. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony powietrza i gospodarki energetycznej,
  9. Prowadzenie ewidencji faktur za dystrybucję i zużycie energii oraz ich wprowadzanie do sytemu księgowego,
  10. Przygotowanie, nadzór i aktualizacja programów:Program Niskiej Emisji, Ewidencja Emisyjności Budynków, i innych związanych z ochroną powietrza,
  11. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku Urzędu Miejskiego na pierwszym piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie oraz pakietem Microsoft Office. W budynku brak jest windy.
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił
    co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
  1. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany;
  2. list motywacyjny z podaniem adresu do korespondencji - własnoręcznie podpisany;
  3. szczegółowo wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej
    się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany;
  4. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób biorących udział w rekrutacji (dostępna w ogłoszeniu w formie elektronicznej
    lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim);
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności;
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;                                                                                                       
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-19 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „stanowisko ds. odpadów niebezpiecznych, zadrzewień, ochrony powietrza i gospodarki   energetycznejna adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański

lub dostarczyć osobiście do Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 stycznia 2024 roku do godz. 15:00

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w terminie trzech miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
 
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie,
|na wskazane przez nich numery.  Informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym
w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie naboru bez podania przyczyny. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia naboru, jeżeli kandydat nie spełnia oczekiwań pracodawcy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Paweł Mierzwiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-05 11:26:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Załoga
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-05 11:29:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Załoga
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-26 15:01:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony