Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. budownictwa, dróg i inwestycji

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2017-01-13

Ogłoszono dnia: 2017-01-13 przez Małgorzata Marcichowska

Termin składania dokumentów: 2017-01-23 16:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Nieposzlakowana opinia,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Wykształcenie wyższe,preferowane o profilu ogólnobudowlanym,
6. Biegła znajomość obsługi komputera - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu,
7. Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnego ze szczególnym uwzględnieniem prawa samorządowego, w tym m. in. ustaw:
z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.); z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 446 ze zm.), z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, z  dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 lipca 1997 r.  Prawo budowlane oraz innych związanych ze stanowiskiem (kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo ochrony środowiska i ochrony przyrody i innych),
8. Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z budownictwem – co najmniej 6 miesięcy,
9. Bardzo dobra znajomość procesu inwestycyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
1. uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,
2.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
3.znajomość zasad kosztorysowania robót,
4. doświadczenie w pracy samorządowej,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie
6. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów
7. prawo jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. udziału w przygotowaniu propozycji inwestycji oraz prowadzenie postępowania i prac przygotowawczych procesów inwestycyjnych gminy,
  2. realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,
  3. nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,
  4. bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,
  5. udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,
  6. rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,
  7. przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,
  8. nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,
  9. prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
  10. współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,
  11. sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany
2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany
3. kwestionariusz osobowy – własnoręcznie podpisany
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie – z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem
5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy związanej z – z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem
6. oświadczenie kandydata o niekaralności
7. oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych  osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.)
8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych                                                                                                                                  
9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze,                                                                                                                       
10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia  na stanowisku ds. budownictwa.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-23 16:30:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Samodzielne stanowisko ds. budownictwana adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański

lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie
do dnia  23 stycznia 2017 roku
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w sekretariacie w terminie dwóch miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
c. Miejsce:
  1. Praca w budynku Urzędu Miejskiego na drugim piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy. Praca wymaga częstych wyjazdów w teren (do dyspozycji samochód służbowy).
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekraczał 6%.

VII. Informacje dodatkowe:

Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.  Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Marcichowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-13 13:42:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-13 13:44:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-08 11:35:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7212 raz(y)