Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5Szczegóły informacji
Ogłoszenie: SEKRETARZ GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Sekretarz Gminy Nowogród Bobrzański
Data udostępnienia: 2015-04-02
Ogłoszono dnia: 2015-04-02 przez Aleksandra Marcinkiewicz
Termin składania dokumentów: 2015-04-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5
Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe - preferowane administracyjne lub prawnicze,
b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których
mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych , w tym co najmniej dwuletni staż
pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których
mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym
stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
c) obywatelstwo polskie,
d) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
f) brak przynależności do partii politycznych,
g) bardzo dobra umiejętność biegłej obsługi komputera oraz znajomość przepisów prawa
w zakresie ustaw:
o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych- w tym
zagadnień związanych z kontrolą zarządczą, o dostępie do informacji publicznej i ochronie
danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy,
Kodeks pracy, Instrukcja kancelaryjna,
h) nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista,
i) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu,
c) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
d) umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
e) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
f) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań,
g) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie,
b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów.
c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników,
d) sprawuje bezpośredni nadzór nad prowadzeniem:
- rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem
- rejestru zamówień publicznych,
- rejestru Zarządzeń Burmistrza,
- rejestru uchwał Rady Miejskiej,
- rejestru udzielonych informacji publicznych,
- bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi,
e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów,
f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań.
h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,
i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika Informacji Niejawnych,
j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniem
odpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism,
k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi,
l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi ( sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy,
n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich,
o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej,
p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,
r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP,
s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników , wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników,
u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli,
w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza.
x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów.
c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników,
d) sprawuje bezpośredni nadzór nad prowadzeniem:
- rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem
- rejestru zamówień publicznych,
- rejestru Zarządzeń Burmistrza,
- rejestru uchwał Rady Miejskiej,
- rejestru udzielonych informacji publicznych,
- bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi,
e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów,
f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań.
h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,
i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika Informacji Niejawnych,
j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniem
odpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism,
k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi,
l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi ( sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy,
n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich,
o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej,
p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,
r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP,
s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników , wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników,
u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli,
w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza.
x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie
zawodowe, staż pracy i kwalifikacje,
d) oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
- o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Sekretarz Gminy Nowogród Bobrzański należy składać w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną (e-mail: now.bobrz.um@post.pl) w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. J. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański w terminie do dnia 15.04.2015 roku godz. 15.00
Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP oraz na
tablicach informacyjnych przy ul. J. Słowackiego 11.
Wymagane dokumenty wymienione w pkt. 4 a i b powinny być opatrzone klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997 o
ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r Nr. 101,poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada
2008r o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2014 ,poz. 1202)."
VII. Informacje dodatkowe:
Wzory kwestionariusza osobowego kandydata i wymaganych oświadczeń dostępne są do pobrania w zakładce:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowogród Bobrzański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksandra Marcinkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-02 13:24:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-02 13:29:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-09 08:39:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 25058 raz(y) |