Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 16/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 16/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: SEKRETARZ GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
Wymiar etatu: 7/8 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: ---
Data udostępnienia: 2017-11-02
Ogłoszono dnia: 2017-11-02 przez Małgorzata Marcichowska
Termin składania dokumentów: 2017-11-17 14:00:00
Nr ogłoszenia: 16/2017
Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe - preferowane administracyjne lub prawnicze,
b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których
mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych , w tym co najmniej dwuletni staż
pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których
mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym
stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
c) obywatelstwo polskie,
d) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
f) brak przynależności do partii politycznych,
f) bardzo dobra umiejętność biegłej obsługi komputera oraz znajomość przepisów prawa
w zakresie ustaw:
o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych- w tym
zagadnień związanych z kontrolą zarządczą, o dostępie do informacji publicznej i ochronie
danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy,
Kodeks pracy, Instrukcja kancelaryjna,
g) nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista,
h) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu,
c) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
d) umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
e) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
f) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań,
g) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie,
b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów.
c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników,
d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi,
e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów,
f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań,
h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,
i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniem odpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism,
k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi,
l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy,
n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich,
o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej,
p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,
r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP,
s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników,
u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli,
w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza.
x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
Praca w budynku Urzędu Miejskiego na pierwszym piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekraczał 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
więcej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
a)życiorys wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
b)list motywacyjny,
c)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje doświadczenie zawodowe i staż pracy,
d) oświadczenia:
- o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
- o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- o braku przynależności do partii politycznej,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-17 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy” na adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
17 listopada 2017 roku do godz. 14:00
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
17 listopada 2017 roku do godz. 14:00
VII. Informacje dodatkowe:
Zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy nastąpi w wymiarze 7/8 etatu, jednakże w przypadku gdy wytypowany przez komisję rekrutacyjną do zatrudnienia kandydat spełni dodatkowo wymagania formalne przewidziane dla Zastępcy Kierownika USC, zatrudnienie nastąpi w wymiarze:
7/8 etatu Sekretarza Gminy oraz 1/8 etatu Zastępcy Kierownika USC.