Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 22Drukuj informację Ogłoszenie numer: 22Szczegóły informacji
Ogłoszenie: SEKRETARZ GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
Wymiar etatu: 7/8
Ilość etatów: 1
Wydział: ---
Data udostępnienia: 2017-12-07
Ogłoszono dnia: 2017-12-07 przez Małgorzata Marcichowska
Termin składania dokumentów: 2017-12-19 15:00:00
Nr ogłoszenia: 22
Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe - preferowane administracyjne lub prawnicze,
b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
c) obywatelstwo polskie,
d) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
f) brak przynależności do partii politycznych,
g) bardzo dobra umiejętność biegłej obsługi komputera oraz znajomość przepisów prawa
w zakresie ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych- w tym zagadnień związanych z kontrolą zarządczą, o dostępie do informacji publicznej i ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy, Kodeks pracy, Instrukcja kancelaryjna,
h) nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista,
i) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b) umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu,
c) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
d) umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
e) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
f) samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań,
g) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3. Zakres wykonywanych obowiązków:
-
Opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych zorganizacją pracy w Urzędzie,
-
Opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów,
-
Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników,
-
Bezpośredni nadzór nad prowadzeniem:- rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem- rejestru zamówień publicznych,- rejestru Zarządzeń Burmistrza,- rejestru uchwał Rady Miejskiej,- rejestru udzielonych informacji publicznych,- bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi,
-
Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów,
-
Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
-
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikamiw zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań,
-
Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,
-
Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
-
Dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniem odpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism,
-
Koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi,
-
Organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
-
Przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy,
-
Organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich,
-
Organizowaniepracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy,przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnychgminy w ramach kontroli zarządczej,
-
Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
-
Wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminoweji zgodnej z prawemrealizacjizadań wyborczych przez Urząd wynikających zprzepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie,
-
Nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP,
-
Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
-
Realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników,
-
Koordynacja i nadzórnad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
-
Realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli,
-
Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza.
-
Prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
4. Warunki pracy
-
Zatrudnienie na czas określony w wymiarze 7/8 etatu.
-
Praca w budynku Urzędu Miejskiego na pierwszym piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnychprzekraczał 6%.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery. Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru.
V. Wymagane dokumenty:
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys wraz z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje
doświadczenie zawodowe i staż pracy,
d) oświadczenia:
- o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
- o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- o braku przynależności do partii politycznej,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-19 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”
c. Miejsce:
6. Termin i miejsce składania oferty:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy” na adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
19 grudnia 2017 roku do godz. 15:00
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy” na adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański
lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
19 grudnia 2017 roku do godz. 15:00
Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP oraz na tablicach informacyjnych przy ul. J. Słowackiego 11.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowogród Bobrzański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Marcichowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-07 14:49:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-07 14:51:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-09 08:57:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3950 raz(y) |