ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-06-21

Ogłoszono dnia: 2022-06-21

Termin składania dokumentów: 2022-07-01 15:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2022

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Wykształcenie: średnie lub wyższe.
  4. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia. 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wykształcenie wyższe w specjalności administracyjnej, gospodarki nieruchomościami lub geodezji.
  2. Znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego.
  3. Umiejętności zawodowe: mile widziane wykształcenie i doświadczenie w gospodarce nieruchomościami.
  4. Inne: doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z praca administracji samorządowej lub budżetowej.
  5. Znajomość zagadnień z gospodarki nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całokształtu postepowań związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi i innymi a w szczególności: tworzenie zasobów gruntów na potrzeby mieszkańców, prowadzenie spraw związanych ze zbyciem, nabyciem, oddaniem w użytkowanie wieczyste, pierwokupem i inna formą przekazania oraz związanym z tym odszkodowaniem, prowadzenie ewidencji.
  2. Prowadzenie i przedkładanie wykazu potrzeb inwestycyjnych komunalnych i infrastruktury technicznej związanych z prowadzeniem racjonalnej gospodarki nieruchomościami gminnymi, współpraca ze stanowiskiem ds. budownictwa i inwestycji oraz ds. dróg i inwestycji.
  3. Współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno – prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji.
  4. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw miejscowości, numerów budynków  i obiektów fizjograficznych, a w szczególności:
  1. prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości
  2. prowadzenia spraw związanych z teczkami aktowymi (własnościowymi) w odniesieniu do poszczególnych  miejscowości.
  1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami i wznowieniami granic geodezyjnych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z przetargami na sprzedaż, dzierżawę mienia gminnego,
  3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatą adiacencką od podziału nieruchomości, o ile zostaną podjęte uchwały Rady Miejskiej w tej sprawie.
  4. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami gminnymi
    w zakresie ustalania służebności, przekazywania w trwały zarząd.
  5. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem zamówień dot. gospodarki nieruchomościami w ramach trybów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami,
  6. Współudział w opracowywaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawami z zakresu gospodarki nieruchomościami.
  7. Systematyczny udział w prowadzeniu strony internetowej Gminy, BIP w zakresie swoich kompetencji.
  8. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami, w tym ich, dzierżawę, najem, użyczenie, oraz ich przekazywanie na cele szczególne; m.in. przygotowanie umów dzierżawy gruntów, rejestracja umów dzierżawy w ewidencji gruntów i budynków, stosowanie obowiązujących stawek opłat za czynsz i ich naliczanie, sporządzanie wykazów zawartych umów do obciążeń przez referat finansowy.
  9. Sprawozdawczość wynikająca ze sprawującego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w oparciu o umowę o pracę na czas określony – zastępstwo.
  2. Praca w budynku Urzędu Miejskiego na pierwszym piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie oraz pakietem Microsoft Office. W budynku brak jest windy.
  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
  1. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany;
  2. list motywacyjny z podaniem adresu do korespondencji - własnoręcznie podpisany
  3. szczegółowo wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany;
  4. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych; (druk dostępny w ogłoszeniu lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim);
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności;
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-01 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezjina adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański

lub dostarczyć osobiście do Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.07.2022 r. do godz. 15:00.      

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w terminie trzech miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.  Informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie naboru bez podania przyczyny. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia naboru, jeżeli kandydat nie spełnia oczekiwań pracodawcy.
W przypadku zaproszenia kandydata na rozmowę i/lub test kwalifikacyjny należy mieć przy sobie (do wglądu) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg dotychczasowego wykształcenia, które zostały ujęte w kwestionariuszu osobowym pkt 6,7,8.  

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-21 13:06:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Marcichowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-21 13:07:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Marcichowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-04 12:59:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony