ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. budownictwa i dróg

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2021-05-04

Ogłoszono dnia: 2021-05-04

Termin składania dokumentów: 2021-05-17 16:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2021

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie: średnie lub wyższe.
  2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/staż pracy.
  3. Spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wykształcenie średnie lub wyższe w specjalności budownictwo, drogownictwo
  2. Znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego.
  3. Umiejętności zawodowe: mile widziane doświadczenie w budownictwie, drogownictwie
  4. Inne: doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z praca administracji samorządowej lub budżetowej.
  5. Znajomość zagadnień procesu prowadzenia inwestycji budowlanych i drogowych
  6. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych: ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego;
  7. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań osoby budownictwa i dróg należy w szczególności:
  1.  Przygotowywanie, prowadzenie i nadzorowanie realizacji inwestycji drogowych i budowlanych  oraz prac remontowych w tym:
  1. nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami i remontami  w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, remontową  kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,
  2. bieżąca kontrola prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych robót, remontów,
  3. udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,
  4. uzgadnianie rzeczowe i finansowe oraz rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów;
2)    Przekazywanie terenów, placów budów pod inwestycje prowadzone przez gminę
3)    Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, dróg,
4)    Przygotowywanie dokumentów OT i LT  w zakresie prowadzonych inwestycji,
5)    Współpraca z innymi referatami w zakresie  realizowanych inicjatyw lokalnych z
       budżetu obywatelskiego, funduszu sołeckiego w zakresie inwestycji
6)   Wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji;
7)   Współpraca przy przygotowaniu wniosków na pozyskanie środków zewnętrznych  i ich rozliczeniu;
8)  Przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,
9)  Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji
przetargowej;
10)  Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:
a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,
b) zarządzania drogami w tym:
- nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i wewnętrznych
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) i obiektów mostowych, oraz nadzór na programem elektronicznym ewidencji dróg
- kontrola stanu nawierzchni dróg i mostów,
c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opłat za parkowanie w tym:
    -   wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogi gminnej, na urządzanie zjazdu z drogi  gminnej i  decyzji z tym związanych,
    -  naliczanie opłaty za zajęcie pasa drogowego,
            d) zaliczanie dróg publicznych do kategorii publicznych dróg gminnych i określanie ich  przebiegu w terenie,
       11) Realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego;
       12) Wydawanie zezwoleń na przejazd po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez  ładunku o masie i naciskach osi lub wymiarach przekraczających wielkości określone w
         odrębnych przepisach oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych;
       13) Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi  zarządcami dróg (powiatowych, 
            wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie;
      14) Umieszczanie  tabliczek z nazwami ulic i placów, wymiana, naprawa oraz uzupełnienie znaków drogowych i oznakowania nazw ulic;
15) Opracowywanie i uzgadnianie organizacji ruch na drogach gminnych i wewnętrznych oraz opiniowanie organizacji na drogach powiatowych, wojewódzkich, krajowych
16) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim  Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, WINB, Konserwatorem Zabytków w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy;
17) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska;
18) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym   
       i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi,
19) Zlecanie okresowych przeglądów obiektów mostowych,
20) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych;
21)  Realizowanie zadań w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, rozliczanie faktur za energię elektryczną  i konserwacje
      22)  Planowanie wydatkowania i prowadzenie rozliczeń  środków budżetowych na oświetlenia ulic,  placów i dróg, świetlic, obiektów komunalnych znajdujących się na
          terenie Gminy;
      23) Koordynowanie i zlecanie spraw  w zakresie konserwacji i sprawności oświetlenia  drogowego, ulicznego;
      24) Prowadzenie ewidencji oświetlenia ulicznego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku Urzędu Miejskiego na pierwszym piętrze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie oraz pakietem Microsoft Office. W budynku brak jest windy. Praca wymaga częstych wyjazdów w teren (do dyspozycji samochód służbowy).
  2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
  1. życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany;
  2. list motywacyjny z podaniem adresu do korespondencji - własnoręcznie podpisany
  3. szczegółowo wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany;
  4. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych; (druk dostępny w ogłoszeniu lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim);
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności (w przypadku wyboru kandydat będzie zobowiązany przedstawić zaświadczenie o niekaralności);
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych                                                                                                       
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-17 16:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „stanowisko ds.  budownictwa i dróg” oraz swoimi danymi korespondencyjnymi na adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański

lub dostarczyć osobiście do Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia                             
 17 maja 2021 roku do godz. 16.00

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w terminie trzech miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.  Informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania konkursowego na każdym etapie naboru bez podania przyczyny. Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia naboru, jeżeli kandydat nie spełnia oczekiwań pracodawcy.
W przypadku zaproszenia kandydata na rozmowę i/lub test kwalifikacyjny należy mieć przy sobie (do wglądu) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg dotychczasowego wykształcenia, które zostały ujęte w kwestionariuszu osobowym pkt 6,7,8.  

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-04 12:03:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Marcichowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-04 12:08:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Marcichowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-14 12:53:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1382 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony