ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 23Drukuj informację Ogłoszenie numer: 23

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1/8

Ilość etatów: 1

Wydział: ---

Data udostępnienia: 2017-12-07

Ogłoszono dnia: 2017-12-07 przez Małgorzata Marcichowska

Termin składania dokumentów: 2017-12-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: 23

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. Posiadanie: dyplomu ukończenia studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
  4. Dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
  5. Dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
  6. Posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
  7. Znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. Biegła umiejętność obsługi komputera, znajomość programu „Źródło”,
  2. Znajomość przepisów prawa:Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o opłacie skarbowej, instrukcja kancelaryjna i archiwalna, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  3. Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, terminowość;
  4. Prawo jazdy kat B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Zakres wykonywanych obowiązków:
  1. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, uznania dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska,
  2. Prowadzenie Rejestru Stanu Cywilnego i załatwianie spraw wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
  3. Prowadzenie skorowidzów urodzeń, małżeństw i zgonów oraz dokumentacji zbiorczej akt,
  4. Sporządzanie aktów: urodzeń, zgonów i małżeństw oraz rejestrów pomocniczych do tych akt,
  5. Odtwarzanie i ustalanie treści aktu stanu cywilnego oraz wydawanie z tych aktów odpisów skróconych i zupełnych,
  6. Prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego,
  7. Udzielanie ślubów w Urzędzie i poza nim,
  8. Wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
  9. Prowadzenie, przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  10. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
  11. Prowadzenie korespondencji z placówkami konsularnymi w kraju i za granicą,
  12. Sporządzanie statystycznych sprawozdań w zakresie spraw określonych w aktach stanu cywilnego,
  13. Udzielanie informacji zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych,
  14. Prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego,
  15. Przekazywanie informacji do organów ewidencji ludności i do właściwych urzędów stanu cywilnego o zarejestrowanych w USC zdarzeniach mających wpływ na stan cywilny osób,
  16. Współdziałanie z organami ewidencji ludności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy
  1. Zatrudnienie na czas określony w wymiarze 1/8 etatu.
  2. Praca w budynku Urzędu Miejskiego na parterze, stanowisko wyposażone w drukarkę zestaw komputerowy i odpowiednie oprogramowanie. W budynku brak jest windy.
  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnychprzekraczał 6%.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.  Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim z siedzibą przy, ul. Słowackiego 11 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22¹ kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
     a) życiorys wraz  z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
     b) list motywacyjny,
     c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje       
         doświadczenie zawodowe i staż  pracy,
     d) oświadczenia:
         - o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
         - o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
         - o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
         - o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
         - oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w  ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych  osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)
     e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-19 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Kierownika USC
c. Miejsce:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Kierownika USCna adres:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
66 – 010 Nowogród Bobrzański

lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia      
19 grudnia 2017 roku do godz. 15:00
Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP oraz na tablicach informacyjnych przy ul. J. Słowackiego 11.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowogród Bobrzański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Marcichowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-08 08:36:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-08 08:38:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-27 21:52:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6372 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony